Tuesday, January 27, 2015

Kisah 3 Pilot

Kisah 3 Pilot yang ditangkap oleh suku
kaum Kanibal, ketiga2 pilot yang ketakutan
tersebut memohon agar tidak dibunuh.
Maka ketua suku kaum itu pun berkata,
‘Klau korang semua nak hidup, korang kena
masuk hutan & bawa 10 buah yang sama
jenisnya.
Tapi korang hanya ada masa 3 jam saja!’
Sebelum 3 jam, pilot yg 1 pun akhirnya
sampai dan bawa 10 epal.
Ketua Suku : "Ok, kamu dah bawa 10 biji
epal. Sekarang masukkan semua epal tu ke
dalam lubang dubur kamu satu persatu.
Kalau kamu merintih atau bersuara, kamu
akan di bunuh!"
Dengan penuh perjuangan & ketahanan
akhirnya epal pertama dapat di masukkan.
Tapi untuk epal yang ke 2 dia tak dapat
menahan kesakitan dan terus menjerit.
Dengan kejam ketua suku tadi terus
memenggal kepala si pilot. Maka naiklah
pilot tadi ke syurga.
Pilot ke-2 pulak tiba dengan membawa 10
biji anggur.
Dan ketua suku tadi terus memberikan
arahan yang sama.
1 anggur masuk, 2 anggur, 3 anggur, tapi
pada saat dia nak masukkan anggur yang
ke 10, ketua suku tadi tiba2 memotong
kepala pilot ke-2.
Naik la pilot ke-2 tadi ke langit dan
berjumpa dengan pilot-1 tadi.....
Pilot 2 : Wah, kau pun mati jugak?
Pilot 1 : Ye la, aku bawak epal. Tak tahan
sakit! Sial betul ketua suku tu, syaratnya
susah sangat!
Habis kau bawak buah apa?
Pilot 2 : Anggur
Pilot 1 : Anggur?? Tu kan senang! Kecik aje,
tak sakit pon!
Pilot 2 : Memang betul. Semua anggur aku
hampir masuk ke dalam lubang dah..
Tapi tiba2 aku ketawa dan habis semua
anggur yang aku masukkan tadi keluar
balik…..
Pilot 1 : Bodoh kau! Kenape kau ketawa?
Pilot 2 : Habis tu, masa aku nak masukkan
anggur yang ke 10, aku nampak pilot ke-3
bawak buah durian...
giler ko..!!! durian tu..!!!